loading...
دانلود ها
آخرین ارسال های انجمن
ارش بازدید : 381 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (0)

دانلود فصل اول سریال The Secret Circle

لینک های دیگری نیز اضافی شد.

مشخصات سریال :
نام اصلی :The Secret Circle 2011
ژانر: درام, فانتزی, رازآلود
محصول : آمریکا
امتیاز: ۷٫۴/۱۰
کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب
فرمت : mkv
حجم: ۱۵۰ مگابایت
تاریخ انتشار: ۲۰۱۱
وضعیت پخش: در حال پخش فصل اول
ستارگان: Gale Harold, Britt Robertson and Thomas Dekker
توضیحات بیشتر :IMDb

ارش بازدید : 732 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

قسمت ۱۲ از فصل ۳ سریال فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز The Vampire Diaries – خاطرات روزانه خون آشام با زیرنویس فارسی
| بـا ۲ کـیـفـیـت عـالـی HDTV و HD 720 | بـا لـیـنـک مـسـتـقـیـم | به هیچ وجه از دست ندید |

کیفیت ۷۲۰ و HDTV اضافه شد

زیرنویس فارسی قسمت ۱۲ هماهنگ با هر ۲ کیفیت اضافه شد

دانلود فصل 3 سریال The Vampire Diaries   خاطرات روزانه خون آشام با زیرنویس فارسی

نام سریال : The Vampire Diaries
ژانر : خون آشام | ترسناک | درام | فانتزی | هیجان انگیز | رمانتیک
کارگردان : David Barrett
نویسنده : Kevin Williamson ، Julie Plec
بازیگران: Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Steven R. McQueen, Katerina Graham …
تاریخ انتشار : ۲۱ January 2010
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : عالی HDT
فرمت : MKV – Avi
حجم : میانگین هر قسمت ۱۴۰- mb – 240
کانال پخش کننده : CW
تعداد فصل ها : سه فصل
فصل : سوم
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : در فصل سه سریال بیشتر از اصیل ها می فهمیم و یک جورایی فصل سه درباره ی اصیل هاست . دیمن و الینا هم سعی میکنند که استفن رو از دست کلاوس نجات بدند و اونو به حالت اول در بیارن و روح ها هم برای جرمی حامل پیامی قدرت مند هستند و یه کاری با رابطه ی بانی و جرمی دارند

 

ارش بازدید : 660 پنجشنبه 01 دی 1390 نظرات (0)

[ سریال فوق العاده زیبای Dexter ، محصول ۲۰۰۶ - ۲۰۱۱ ]

|| در حال پخش از شبکه Show Time ||

|| دانلود با لینک مستقیم ،فصل اول تا پنجم کامل ، قسمت ۱۲ از فصل ۶ ، زیرنویس فارسی ||

dexter season 6 poster angel دانلود سریال فوق العاده زیبای Dexter

ژانر : درام , جنایی , رازآلود

کیفیت: ۴۸۰P – عالی

فرمت: mkv

امتیاز : ۹٫۲/۱۰

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

بازیگران :Michael C. Hall, Jennifer Carpenter and Lauren Vélez

خلاصه داستان : داستان در مورد Dexter Morgan کارشناس تحلیل رد خون (blood spatter pattern analyst) پلیس Miami هست که اوقات فراغتش را با کشتن پر می کند و به روایتی قاتل زنجیره ای (Serial Killer) هست – با انگیزه و هدف مشخص – او فقط کسانی را می کشد که لیاقتش را داشته باشند; قاتل هایی که از دست پلیس فرار کرده اند, متجاوزها و … . پدرخوانده اش Harry Morgan پلیس خوشنامی بوده است که Dexter را هنگامی که سه سال داشته ، در یک صحنه‌ی جرم پیدا می کند و چند وقت هم به فرزندخواندگی قبولش می کند. بعد از مدتی متوجه میشود که Dexter عطش سیری ناپذیری نسبت به خون دارد . برای دورنگه داشتن Dexter از دستگیری و اعدام به او آموزش میدهد که چگونه افراد را بکشد و ردش را از بین ببرد. همچنین به دکستر آموزش میدهد که چگونه تظاهر کند که با باقی آدم ها هیچ فرقی ندارد. ولی این تمام داستان نیست …

ارش بازدید : 361 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
prison-break

فرار از زندان نام یک سریال تلویزیونی است که در آمریکا و از طریقه شبکه فاکس پخش می‌شود. این سریال از سال ۲۰۰۵ در شبکه Fox تهیه و پخش شد و از همان قسمت های اول محبوبیت خودش را در بین مخاطبین تمام جهان بدست آورد. این سربال دارای چهار فصل می باشد که فصل آخر آن در سال ۲۰۰۹ میلادی به پایان رسیده است. در ضمن این سریال رنک ۹٫۱ از سایت IMDB گرفته است.  ساخت این فیلم از ۲۹ اوت ۲۰۰۵ (میلادی) شروع شده و همچنان پخش آن ادامه دارد.

همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما مایکل اسکافیلد تمام تلاش خود را می کند تا به زندان راه یابد. برادر وی که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بی گناه است و مایکل اسکافیلد با به کار گرفتن حیله های مختلف سعی در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد. شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید. برادر قاتل ؛ مایکل اسکافیلد نام دارد که در کالج مدرک مهندسی سازه گرفته و دارای هوش فوق العاده‌ای است.

فصل اول مربوط به این است که مایکل اسکوفیلد برای نجات برادرش لینکلن باروز از زندان که قربانی توطئه شرکت‌های مافیایی شده‌است، اقدام به سرقت از بانک می‌کند تا به جرم سرقت به زندان بیفتد.وی با درخواست وکیلش خود را به زندان FoxRiver انتقال می‌دهند(فاکس ریور زندانیست که باروز در آن زندانی است). مایکل اسکوفیلد سرانجام موفق می‌شود با ترفندهای جالب و هوش فوق العاده اش و البته با نقشه‌هایی که قبل از ورود به زندان طراحی کرده‌است، برادر خود را از زندان فراری دهد، البته با تعدادی دیگر از زندانی‌ها. اما او از اینکه خلافکاران سابقه دار مثل یک قاتل را از زندان فراری داده و او را در جامعه آزادانه رها کرده بسیار پشیمان بوده و البته این عمل خود را در فصل ۳ این مجموعهٔ جذاب جبران میکند.

فصل دوم مربوط به داستان فرار هر یک از این زندانی‌ها منجمله مایکل و برادرش است که بعد از گذراندن ماجراهایی در آخر مایکل اسکوفیلد به جرم آدمکشی به زندانی به نام سونا در پاناما می‌افتد.

در فصل سوم مایکل اسکوفیلد در سونا یک نقشه فرار را طراحی میکند و از زندان پاناما با چندین تن از زندانیان دیگر فرار میکندولی او که نمی‌خواهد خلاف کاران سابقه دار دوباره آزادانه در جامعه رها شوند ترفندی می‌بیند تا آنها نتوانند همراهشان بیایند و…

در فصل چهارم و در حقیقت آخر این داستان که در ۲۲ قسمت اکران شد مایکل به دنبال خونخواهی از معشوقه خود سارا میباشد و پس از رویارویی با عوامل کمپانی در می یابد که سارا زنده است ولی ر ازای آزادی خود و دوستانش باید به مخالفان کمپانی در بر اندازی و بدست آوردن قطعات سیلا کمک کند. در پایان مایکل متوجه زنده بودن مادر خود میشود در حالیکه مادرش در استخدام کمپانی است ولی د ر نهایت موفق به نابودی کمپانی میشود ولی در پایان داستان و پس از گذشت چند سال با سکانسی روبرو میشویم که فرزند مایکل که نام پدر را بر روی خود دارد دسته گلی را بر روی سنگ قبر وی قرار میدهد.

ارش بازدید : 1923 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)


خلاصه داستان سریال کره ای پاستا :
پاستا رؤیاها و موفقیت زن جوانی به نام سو یو کیونگ را نشان می دهد که آرزو دارد سرآشپزی ممتاز در رستوران ایتالیایی لا اسفرا باشه . سو یو کیونگ کارش رو به عنوان دستیار آشپز رستورانی درجه سه شروع می کنه و سرانجام به سرآشپزی ترقی می کنه . اون باید با چویی هیون ووک که سرآشپز قابلی در رستوران ایتالیایی لا اسفرا است کنار بیاد . چویی هیون ووک هنر آشپزی رو در ایتالیا یاد گرفته و در ابتدا در هتلی در سیسیل دستیار آشپز شد .
اون سرانجام به شناخته شده ترین سرآشپز ایتالیایی در کره تبدیل شد . نقش های دوم فیلم رو هانی لی که یه مجری تلویزیونی و دوست دختر کنونی کیم سانه و کیم سان که یک منتقد غذا است و اغلب به لا اسفرا سر می زنه بازی می کنند . این چهار نفر درگیر یه ماجرای عشقی چهار نفره می شن که هر کدوم با دیگری رابطه خواهد داشت

مشخصات سریال :
نام ها : 파스타 / Pasta
نام سریال کره ای : پاستا
کشور : کره جنوبی
سال : ۲۰۱۰
ژانر: عاشقانه / کمدی
اپیزود : ۲۰ قسمت



 

ارش بازدید : 1242 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)
ژانر : علمی - تخیلی
امتیاز :
وضعیت پخش : تمام شده
شبکه : SCI FI
زیرنویس فارسی : دارد

معرفی: سریال BattlestarGalactica که محصول شبکه ی تلوزیونی Sci Fi Channel است از 18 اکتبر 2004آغاز به پخش کرد و بعد از پخش 4 فصل و کسب موفقیت و محبوبیت بسیار در 20مارچ 2009 به پخش خود خاتمه داد.
بتل استار گالکتیکا سریالی ست علمیتخیلی با مایه های برجسته ی اکشن و درام و در واقع برگرفته از سریالی باهمین نام محصول سال 1978 . این سریال در ادامه ی یک مجموعه ی کوتاه سهساعته با همین نام که در سال 2003 پخش شد ساخته شده است.


خلاصه داستان: داستان سریال در نقطه ای دور دست از جهان هستی روی می دهد، جایی که تمدن بشری دیگری بصورت مجموعه ای از سیاره ها که با نام دوازده کولونی شناخته می شوند مشغول به حیات است. در حال حاضر این نسل از بشر در حال جنگ با سایلون هاست؛موجوداتی که در واقع از همان رباتهایی پدید آمده اند که سالها پیش انسانها خود آنها را آفریده بودند و اکنون این رباتها که به سطح پیشرفته ای از هوش و فناوری رسیده اند با تکنیک های خاص به جنگ با انسانها برخواسته اند و به طوری ناگهانی در صدد جنگ با انسانها بر می آیند و بدین ترتیببا انفجار هسته ای تمامی دوازده سیاره را نابود می کنند و با جنگ فضایی تمامی سفینه های انسانها را نیز از بین می برند. اما سفینه ی فضایی گالاکتیکا تنها سفینه ای ست که نجات پیدا می کند و بدین ترتیب مسئولیت سنگین نجات نسل بشر بر دوش سرنشینان این سفینه می افتد. حال آنها چاره ای ندارند جز اینکه از چنگ سایلون ها بگریزند و با اسکان در سیاره ای تازه به ادامه ی زندگی بپردازند تا بدین ترتیب نسل بشر به حیات ادامه دهد. بنابراین سرنشینان سفینه با امید به افسانه ای قدیمی که مبتنی بر وجود نسلی دیگر از انسانها در سیاره ای به نام "زمین" است در فضای بی کران هستی به دنبال پناهگاهی برای ادامه حیات خود به حرکت در می ایند.
ارش بازدید : 242 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)

 

 

ژانر : درام - جنایی
امتیاز : 8.6
وضعیت پخش : در حال پخش
شبکه : AMC
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : در بررسي هاي پليس در قتل يک دختر جوان ماموران تحقيق سرنخ هاي متفاوتي را در سه داستان بهم پيوسته قيد کردند ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارش بازدید : 274 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

 

فرمت :Mkv
حجم هرقسمت :۱۲۰ مگابایت
محصول:امریکا
زیان:انگلیسی
زیرنویس فارسی: به صورت کامل اضافه شد
ژانر: اکشن , فانتزی
خلاصه داستان: در قسمت اول سریال دو زن زیبا رو سوار بر اسب در حال فرار کردن از دست چند نفر مسلح به شمشیر و تیر و کمان هستند ولی یکی از این دو زن زخمی میشه این دو زن جادوگر هستند و پادشاه شیطانی آن سرزمین این مردان رو مامور کرده بود تا این دو زن رو بکشند این زن از مرز خارج میشه و به سرزمین دیگه ای میره و با یه پسر آشنا میشه … داستان از این قرار بود که این پادشاه شیطان صفت خواب دیده بوده که یه پسری که در سرزمینش به دنیا بیاد بعدا بر علیه او قیام میکنه و حکوت او را نابود میکنه پس دستور داده بود کل پسر هایی که در اون کشور به دنیا میان رو بکشند ولی این پسر به همراه خانواده اش از مرز فرار و به سرزمین مجاور میرن و ادامه ماجرا….. فقط به این نکته اشاره کنم که این زن جادوگر در مبارزه هرکی رو بگیره و تو چشماش نگاه کنه اون طرفدارش میشه ولی خودش تا مدتی از حال میره و نمیتونه مبارزه کنه. حتما تماشا کنید یکی از قشنگترین سریال هاست.
 
ارش بازدید : 261 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (0)

دانلود فصل اول سریال Hart of Dixie

مشخصات سریال :
نام اصلی :Hart of Dixie
ژانر: درام ،کمدی
محصول : آمریکا
امتیاز: ۸٫۶/۱۰
کیفیت : HDTV
فرمت : mkv
حجم: ۱۵۰ مگابایت

توضیحات بیشتر :IMDb

خلاصه داستان:: داستان سریال درباره پزشک زنی به نام “زو هارت” است که در نیویورک زندگی میکند. او پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در رشته پزشکی، به سرعت جا پای پدر خود میگذارد و به یک جراح قلب و سینه تبدیل میشود.اما زمانی که داشت رویاهای “زو هارت” به تحقق میپیوست، پیشنهاد یک غریبه را قبول میکند. آن شخص دکتر “هارلی والکس” است، که قرار شد با او در شهر کوچک ساحلی در آلاباما کار کند.”زو” بلاخره وارد این شهر کوچک میشود. اما در این شهر اتفاقاتی میافتد که زندگیش کاملا تغییر میکند.

 

ارش بازدید : 619 سه شنبه 24 آبان 1390 نظرات (1)

 

 

http://myup.ir/images/94140003586905795627.jpg


بازیگران : Nina Dobrev - Paul Wesley - Ian Somerhalder - Katerina Graham - Steven R. McQueen و ...

سال تهیه : 2009-2010

زیرنویس فارسی : دارد !

حجم : 150 مگابایت

فرمت : MKV

کیفیت : 640*360

مدت زمان : 42 دقیقه

خلاصه ی داستان : موضوع داستان دختری به نام الینا ست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده، تا روزی که با استیفن آشنا میشه … خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست …

 
ارش بازدید : 257 سه شنبه 24 آبان 1390 نظرات (0)

قسمت ۹ از فصل ۳ سریال فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز The Vampire Diaries – خاطرات روزانه خون آشام با زیرنویس فارسی
| بـا ۲ کـیـفـیـت عـالـی HDTV و HD 720 | بـا لـیـنـک مـسـتـقـیـم | به هیچ وجه از دست ندید |

زیرنویس فارسی هماهنگ با ۲ کیفیت اضافه شد

کیفیت ۷۲۰ اضافه شد

دانلود فصل 3 سریال The Vampire Diaries   خاطرات روزانه خون آشام با زیرنویس فارسی

نام سریال : The Vampire Diaries
ژانر : خون آشام | ترسناک | درام | فانتزی | هیجان انگیز | رمانتیک
کارگردان : David Barrett
نویسنده : Kevin Williamson ، Julie Plec
بازیگران: Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Steven R. McQueen, Katerina Graham …
تاریخ انتشار : ۲۱ January 2010
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : عالی HDT
فرمت : MKV – Avi
حجم : میانگین هر قسمت ۱۴۰- mb – 240
کانال پخش کننده : CW
تعداد فصل ها : سه فصل
فصل : سوم
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : در فصل سه سریال بیشتر از اصیل ها می فهمیم و یک جورایی فصل سه درباره ی اصیل هاست . دیمن و الینا هم سعی میکنند که استفن رو از دست کلاوس نجات بدند و اونو به حالت اول در بیارن و روح ها هم برای جرمی حامل پیامی قدرت مند هستند و یه کاری با رابطه ی بانی و جرمی دارند

ارش بازدید : 663 سه شنبه 24 آبان 1390 نظرات (1)

 

فرمت :Avi
حجم هرقسمت :۱۸۰ مگابایت
وضیعت پخش:درحال پخش فصل دوم
محصول:امریکا
زیان:انگلیسی
زیرنویس فارسی:
ژانر: کمدی
خلاصه داستان:دو خواهر کارداشیان در تابستان برای افتتاح شعبه جدید بوتیک لباس خود به میامی میروند و…

ارش بازدید : 487 سه شنبه 24 آبان 1390 نظرات (0)

ژانر : کمدی
امتیاز : 7.7/10
وضعیت پخش : فصل اول در حال پخش ( هفتگی)
شبکه :FOX
 
خلاصه داستان : داستان سریال در باره یک دختری به نام جسیکا دی که نقش او را زویی دچانل بازی میکند. او یک دختر بسیار قابل ستایش و پر حرارت و خوب است که بعد از ۲۰ سالگی و قطع رابطه با دوست پسرش به جای جدید نقل مکان میکند.در همان جا با چند نفر آشنا میشود که در نهایت دوست جسیکا خواهند شد و روند داستان را تشکیل میدهد. اولین نفر شخصی به نام نیک که یک متصدی بار میباشد.دومین نفر اشمیت که یک فشن و و حرفه ای مد روز و همچنین کسی به نام مربی که مربی تمرین دهنده تیمهای سابق ورزشی میباشد. همچنین دختری به نام کیس که سر دسته این گروه میباشد و همگی این افراد به جسیکا کمک میکنند تا خودش را پیدا کند و به او طریقه درست زندگی کردن،عشق ورزیدن و کار کردن را یاد میدهند اما انگاری خودشان قرار است درس زندگی را یاد بگیرند…

ارش بازدید : 1750 سه شنبه 24 آبان 1390 نظرات (3)

ژانر : اکشن ، کمدی ، جنایی ، رازآلود ، درام
نام سریال : NCIS
کیفیت : HDTV – خوب
فرمت : Mkv
حجم هر قسمت : میانگین 120 مگابایت
زمان : هر قسمت 60 دقیقه
تاریخ شروع پخش : 23 September 2003
وضعیت پخش : فصل 8 در حال پخش
امتیاز : 8.0/10
شبکه : CBS
زیرنویس فارسی : دارد
تهیه کننده : Donald P. Bellisario ، Don McGill
بازیگران : Mark Harmon , Michael Weatherly , Pauley Perrette

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 615
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 448
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 759
  • بازدید سال : 16,158
  • بازدید کلی : 100,443
  • کدهای اختصاصی